Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met een bevestiging van je bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging per e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer of de bevestiging van je bestelling in je spam terecht is gekomen. Dit gebeurt vaker bij Gmail en Hotmail Accounts.

Als je wilt nagaan of je bestelling goed is doorgekomen, neem dan contact met ons op via info@morestuff.nl

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij doen altijd ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, maar het kan voorkomen dat de levering vertraagd wordt, door externe omstandigheden.

Als je een online account hebt , kun je inloggen op “Mijn Account” en de status van je bestelling volgen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar volgens de bestelstatus wel afgeleverd

Neem contact met ons op via info@morestuff.nl

Kan ik een artikel dat ik online besteld heb ruilen?

Neem contact met ons op via info@morestuff.nl.

Hoe weet ik dat MoreStuff mijn retourzending heeft ontvangen?

Als je een retourzending afgeeft dan ontvang je een bewijs van aflevering. Dit is een bevestiging dat je het pakket hebt afgeleverd. Bewaar dit bewijs goed. Zodra we je retourzending hebben ontvangen ontvang je binnen 14 dagen je geld retour.

Wat is jullie retourbeleid?

Artikelen kun je retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Artikelen dienen volledig onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd te worden.

Geeft MoreStuff garantie?

Als je een artikel koopt bij MoreStuff dan zijn wettelijke garantievoorschriften van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat het een artikel is en doet wat de consument  er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Je krijgt je geld zo spoedig mogelijk teruggestort op je rekening. Afhankelijk van je bank of creditmaatschappij kan het enkele dagen duren voor je je geld daadwerkelijk op je creditcard- of bankrekening hebt staan. Uiterlijk 14 dagen nadat je MoreStuff hebt geïnformeerd over de annulering van je aankoop wordt je geld teruggestort op je rekening.

Hoe maak ik een account aan en wijzig ik mijn wachtwoord?

Als je eenmaal een account hebt aangemaakt, ga dan naar “ Mijn Account” om je accountgegevens te beheren. Je kunt je naam, e-mailadres, wachtwoord, factuuradres, bezorgadres, abonnement op de nieuwsbrief en verlanglijst aanpassen.

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?

Ga naar “Mijn Account” om je e-mail adres te wijzigen.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Gebruik de link “Afmelden” onder iedere nieuwsbrief.

Wat zijn de retourkosten?

De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg hiervoor de handige informatie over retourzendingen op onze site.

Retouradres

Retouren worden verstuurd naar: Postbus 29, 3990 DA in Houten.
Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en verpakking. Nadat een retour is aangemeld ontvang je op werkdagen binnen 48 uur retourinstructies per mail. Je dient de retourzending dan binnen 14 dagen retour te sturen.

Ik ben de pakbon kwijt. Kan ik mijn pakketje retourneren zonder pakbon?

Dat is geen probleem! Het is belangrijk dat je dan een briefje in het pakketje stopt met daarop jouw naam, ordernummer en adres.

Wat zijn de verzendkosten?

We bieden GRATIS verzending aan voor bestellingen binnen Nederland vanaf € 50 en voor inwoners van Houten. Plaats je een bestelling onder de € 50 dan wordt er een standaard verzendbijdrage van € 5,50 in rekening gebracht.

Voor BE zijn de verzendkosten € 7,95 en gratis verzending vanaf € 50

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wel heb je met een account overzicht in je bestelgeschiedenis en worden je gegevens onthouden.

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Wij zijn  doordeweeks van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.30 uur – 17.00 uur (m.u.v. feestdagen) Wij doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen met alle berichten en vragen!

e-mailadres: Info@morestuff.nl

Uw privacy

Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om content te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over je gebruik van onze site met onze partners voor social media en analyses. Wanneer je gebruik blijft maken van de MoreStuff webshop gaan wij ervan uit dat je ermee akkoord bent. In onze privacy voorwaarden vind je een beschrijving van onze cookies.